Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • İstanbul

Valilikler

T.C. Bahçelievler Kaymakamlığı
T.C. Bahçelievler Kaymakamlığı
T.C. Bahçelievler Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri Tarihçe Görev Yapmış Kaymakamlar Mevzuat
  • BAHÇELİEVLER
    TOPLANMA ALANLARI
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Diğer Kamu Kurumları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
9
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İlçe İdare ve Denetim Şefliği
      • İlçe Evrak ve İşlemler Şefliği
    • Tarihçe
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Mevzuat
  • BAHÇELİEVLER
    • TOPLANMA ALANLARI
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Kadastro Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı
      • İlçe Malmüdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • Bahçelievler Sosyal Hizmet Merkezi
      • Siyavuşspaşa Halk Kütüphanesi
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Bahçelievler Devlet Hastanesi
      • Bahçelievler Askerlik Şubesi Başkanlığı
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Diğer Kamu Kurumları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

SYDV BÜNYESİNDEKİ AİLE DESTEK MERKEZİ(ADEM) PROJESİ KAPSAMINDA ÇALIŞMAK ÜZERE 1 KOORDİNATÖR 1 EĞİTİCİ VE 1 TEMİZLİK GÖREVLİSİ PERSONEL ALIMI İLANI

25.05.2023

 

        Bahçelievler Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Bünyesinde Açılacak Olan Aile Destek Merkezi(Adem) Projesi Kapsamında Çalışmak Üzere

                1 Koordinatör

                1 Eğitici ve

                1 Temizlik  Görevlisi Personeli alınacaktır. Başvuru detayları aşağıdadır. İlanen Duyurulur.

                        KOORDİNATÖR BAŞVURU DETAYLARI

KURUM BİLGİLERİ

Kurum Adı Ünvanı: BAHÇELİEVLER SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI

Adresi: Şirinevler Mah. Barbaros Cad. No:11 Hükümet Konağı Kat:-2 Bahçelievler/İstanbul

Telefonu: 0212 441 97 27

Faks No: 0212 442 19 68

TALEP/BAŞVURU BİLGİLERİ

Meslek Adı: KOORDİNATÖR

Açık İş Sayısı: 1

Niteliği (Geçici/Daimi): GEÇİCİ

(Belirli Süreli)

Deneyim Süresi:

Başvuru Tarihleri: 25/05/2023- 02/06/2023

Başvuru Adresi: Evraklar şahsen veya noter onaylı vekalet verdiği kişi tarafından, Şirinevler Mah. Barbaros Cad. No:11 Hükümet Konağı Kat:-2 Bahçelievler/İstanbul adresindeki  BAHÇELİEVLER SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI’na elden teslim edilecektir.

İrtibat Kişisi: ESİN AYÇİÇEK

Unvanı: VAKIF MÜDÜRÜ

Telefonu: 0212 441 97 27

E-Posta: b.evlervakif@hotmail.com

GÖRÜŞME / MÜLAKAT BİLGİLERİ

Başvuru tarihi bitimi sonrası mülakata katılmaya hak kazanan başvuru sahiplerine mülakat yeri ve zamanı ayrıca duyurulacaktır.

YER: Bahçelievler Kaymakamlığı toplantı salonu

 

ÇALIŞMA ŞARTLARI

Alınacak personel Aile Destek Merkezi (ADEM) projesi kapsamında KOORDİNATÖR görevlisi olarak istihdam edilecektir.

Çalışma Adresi: BAHÇELİEVLER

Çalışma Süresi: BELİRLİ SÜRELİ

Çalışma Saatleri: 8:30-17:00

MÜRACAAT KOŞULLARI

  1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
  2. İşin niteliği nedeniyle kadın olmak,
  3. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
  4. 18 yaşını bitirmiş ve 40 yaşını doldurmamış olmak,
  5. Bahçelievler İlçesinde ikamet ediyor olmak,
  6. Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
  7. Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile;
    kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak,
  8. 4 Yıllık  Lisans Eğitimi veren, Eğitim Fakültelerinden, formasyon almış olması şartıyla Fen-Edebiyat Fakültelerinden veya Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Sosyoloji, Çocuk Gelişimi, Sosyal Hizmet alanlarından lisans mezunu olan ve sosyal projelerde tecrübe edinmiş olmak,
  9. ÖSYM tarafından yapılan geçerli Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3  puan türünde en az 60 puan almak, (2021 veya 2022 yıllarının puanları geçerli sayılacaktır)

      10.  Aday personelin daha önce benzer iş tecrübesi bulunması tercih sebebidir.

      11.  Görevini devamlı yapmasına engel sağlık problemi olmamak,

      12.  Adli Sicil kaydı bulunmamak,

      13.  Temel bilgisayar bilgisine sahip olmak ve ofis programlarından word, excel, power point programlarını  kullanabiliyor olmak,

      14.  İş tanımlarında belirtilen nitelikleri taşımak.

 

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

       1.  Türkiye Cumhuriyeti kimlik belgesinin önlü arkalı fotokopisi,

       2.  Anne, baba,  kardeş, eş ve çocukları gösteren vukuatlı nüfus kayıt örneği, (E-Devlet veya nüfus

            müdürlüklerinden alınacaktır)

       3.  Yerleşim yeri belgesi, (E-Devlet veya nüfus müdürlüklerinden alınacaktır)

       4.  KPSS sonuç belgesi (2021 veya 2022 yıllarına ait)

       5.  Adli sicil belgesi,

       6.  Lisans diplomasının veya mezuniyet belgesinin aslı veya üniversite veya noter onaylı sureti,

       7.  Özgeçmiş, 

       8.  Son altı ay içerisinde çekilmiş dört adet vesikalık fotoğraf,

       9.  Sağlık kurulu raporu, (İşe yerleştirilmesine karar verilen adaylardan işe başlamadan önce    istenecektir)

     10.  Varsa İş Deneyim belgesi

(Bütün evrakların aslı kontrol edilecektir.)

 

BAŞVURU VE DEĞERLENDİRME

Başvuru evrakları şahsen veya noter onaylı vekâlet verilen kişi tarafından Bahçelievler Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına 02/06/2023 günü saat 17:00’e kadar  elden teslim edilecektir. Bu tarihten sonra ya da eksik belge ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.

İşe alınacak personel sayısının 5 katı kadar aday geçerli KPSS P3 puanına göre en yüksek puandan başlanarak sıralanır. Bu ilanda belirtilen şartları taşımayan adaylar KPSS puan sıralamasına dahil edilmez.

Mülakat tarihi, mülakat listesi ve işe yerleştirme sonuçları Bahçelievler Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı ilan panosu ile Bahçelievler Kaymakamlığı web sitesinde ilan edilecektir olup, e-mail veya sms yoluyla bildirim yapılmayacaktır.   Belirtilen şartlara uymayan başvurular kesinlikle dikkate alınmayacaktır.

 

Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı , personel alım sürecinin her aşamasında personel alımını iptal edebilir.

 


                        EĞİTİCİ BAŞVURU DETAYLARI

KURUM BİLGİLERİ

Kurum Adı Ünvanı: BAHÇELİEVLER SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI

Adresi: Şirinevler Mah. Barbaros Cad. No:11 Hükümet Konağı Kat:-2 Bahçelievler/İstanbul

Telefonu: 0212 441 97 27

Faks No: 0212 442 19 68

TALEP/BAŞVURU BİLGİLERİ

Meslek Adı: EĞİTİCİ

Açık İş Sayısı: 1

Niteliği (Geçici/Daimi): GEÇİCİ

(Belirli Süreli)

Deneyim Süresi:

Başvuru Tarihleri: 25/05/2023- 02/06/2023

Başvuru Adresi: Evraklar şahsen veya noter onaylı vekalet verdiği kişi tarafından, Şirinevler Mah. Barbaros Cad. No:11 Hükümet Konağı Kat:-2 Bahçelievler/İstanbul adresindeki  BAHÇELİEVLER SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI’na elden teslim edilecektir.

İrtibat Kişisi: ESİN AYÇİÇEK

Unvanı: VAKIF MÜDÜRÜ

Telefonu: 0212 441 97 27

E-Posta: b.evlervakif@hotmail.com

GÖRÜŞME / MÜLAKAT BİLGİLERİ

Başvuru tarihi bitimi sonrası mülakata katılmaya hak kazanan başvuru sahiplerine mülakat yeri ve zamanı ayrıca duyurulacaktır.

YER: Bahçelievler Kaymakamlığı toplantı salonu

 

ÇALIŞMA ŞARTLARI

Alınacak personel Aile Destek Merkezi ( ADEM) projesi kapsamında EĞİTİCİ(EĞİTMEN) görevlisi olarak istihdam edilecektir.

Çalışma Adresi: BAHÇELİEVLER

Çalışma Süresi: BELİRLİ SÜRELİ

Çalışma Saatleri: 8:30-17:00

MÜRACAAT KOŞULLARI

  1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
  2. İşin niteliği nedeniyle kadın olmak,
  3. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
  4. 18 yaşını bitirmiş ve 40 yaşını doldurmamış olmak,
  5. Bahçelievler İlçesinde ikamet ediyor olmak,
  6. Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
  7. Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile;
    kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak,
  8. 4 Yıllık  Lisans Eğitimi veren, Eğitim Fakültelerinden, formasyon almış olması şartıyla Fen-Edebiyat Fakültelerinden veya Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Sosyoloji, Çocuk Gelişimi, Sosyal Hizmet alanlarından lisans mezunu olan ve sosyal projelerde tecrübe edinmiş olmak,
  9. ÖSYM tarafından yapılan geçerli Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3  puan türünde en az 60 puan almak, (2021 veya 2022 yıllarının puanları geçerli sayılacaktır)

      10.  Aday personelin daha önce benzer iş tecrübesi bulunması tercih sebebidir.

      11.  Görevini devamlı yapmasına engel sağlık problemi olmamak,

      12.  Adli Sicil kaydı bulunmamak,

      13.  Temel bilgisayar bilgisine sahip olmak ve ofis programlarından word, excel, power point programlarını  kullanabiliyor olmak,

      14.  İş tanımlarında belirtilen nitelikleri taşımak.

 

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

       1.  Türkiye Cumhuriyeti kimlik belgesinin önlü arkalı fotokopisi,

       2.  Anne, baba,  kardeş, eş ve çocukları gösteren vukuatlı nüfus kayıt örneği, (E-Devlet veya nüfus

            müdürlüklerinden alınacaktır)

       3.  Yerleşim yeri belgesi, (E-Devlet veya nüfus müdürlüklerinden alınacaktır)

       4.  KPSS sonuç belgesi (2021 veya 2022 yıllarına ait)

       5.  Adli sicil belgesi,

       6.  Lisans diplomasının veya mezuniyet belgesinin aslı veya üniversite veya noter onaylı sureti,

       7.  Özgeçmiş, 

       8.  Son altı ay içerisinde çekilmiş dört adet vesikalık fotoğraf,

       9.  Sağlık kurulu raporu, (İşe yerleştirilmesine karar verilen adaylardan işe başlamadan önce    istenecektir)

     10.  Varsa İş Deneyim belgesi

(Bütün evrakların aslı kontrol edilecektir.)

 

BAŞVURU VE DEĞERLENDİRME

Başvuru evrakları şahsen veya noter onaylı vekâlet verilen kişi tarafından Bahçelievler Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına 02/06/2023 günü saat 17:00’e kadar  elden teslim edilecektir. Bu tarihten sonra ya da eksik belge ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.

İşe alınacak personel sayısının 5 katı kadar aday geçerli KPSS P3 puanına göre en yüksek puandan başlanarak sıralanır. Bu ilanda belirtilen şartları taşımayan adaylar KPSS puan sıralamasına dahil edilmez.

Mülakat tarihi, mülakat listesi ve işe yerleştirme sonuçları Bahçelievler Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı ilan panosu ile Bahçelievler Kaymakamlığı web sitesinde ilan edilecektir olup, e-mail veya sms yoluyla bildirim yapılmayacaktır.   Belirtilen şartlara uymayan başvurular kesinlikle dikkate alınmayacaktır.

 

Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı , personel alım sürecinin her aşamasında personel alımını iptal edebilir.

 


                    TEMİZLİK GÖEVLİSİ BAŞVURU DETAYLARI
 

KURUM BİLGİLERİ

Kurum Adı Ünvanı: BAHÇELİEVLER SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI

Adresi: Şirinevler Mah. Barbaros Cad. No:11 Hükümet Konağı Kat:-2 Bahçelievler/İstanbul

Telefonu: 0212 441 97 27

Faks No: 0212 442 19 68

TALEP/BAŞVURU BİLGİLERİ

Meslek Adı: TEMİZLİK GÖREVLİSİ

Açık İş Sayısı: 1

Niteliği (Geçici/Daimi): GEÇİCİ

(Belirli Süreli)

Deneyim Süresi:

Başvuru Tarihleri: 25/05/2023- 02/06/2023

Başvuru Adresi: Evraklar şahsen veya noter onaylı vekalet verdiği kişi tarafından, Şirinevler Mah. Barbaros Cad. No:11 Hükümet Konağı Kat:-2 Bahçelievler/İstanbul adresindeki  BAHÇELİEVLER SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI’na elden teslim edilecektir.

İrtibat Kişisi: ESİN AYÇİÇEK

Unvanı: VAKIF MÜDÜRÜ

Telefonu: 0212 441 97 27

E-Posta: b.evlervakif@hotmail.com

GÖRÜŞME / MÜLAKAT BİLGİLERİ

Başvuru tarihi bitimi sonrası mülakata katılmaya hak kazanan başvuru sahiplerine mülakat yeri ve zamanı ayrıca duyurulacaktır.

YER: Bahçelievler Kaymakamlığı toplantı salonu

 

ÇALIŞMA ŞARTLARI

Alınacak personel Aile Destek Merkezi  ( ADEM) projesi kapsamında TEMİZLİK GÖREVLİSİ olarak istihdam edilecektir.

Çalışma Adresi: BAHÇELİEVLER

Çalışma Süresi: BELİRLİ SÜRELİ

Çalışma Saatleri: 8:30-17:00

MÜRACAAT KOŞULLARI

  1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
  2. İşin niteliği nedeniyle kadın olmak,
  3. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
  4. 18 yaşını bitirmiş ve 40 yaşını doldurmamış olmak,
  5. Bahçelievler İlçesinde ikamet ediyor olmak,
  6. Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
  7. Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile;
    kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak,
  8. En az lise mezunu olmak,
  9. Tercihen hijyen belgesi sahibi olmak,

      10.  Aday personelin daha önce benzer iş tecrübesi bulunması tercih sebebidir.

    

      

      11.  Görevini devamlı yapmasına engel sağlık problemi olmamak,

      12.  Adli Sicil kaydı bulunmamak,

      13.  İş tanımlarında belirtilen nitelikleri taşımak,

      14.  ADEM projesi kapsamında alınacak personel 3294 sayılı kanun kapsamında Vakıftan destek alan kişilere öncelik verilecek şekilde değerlendirilecektir.

      15.  Alınacak personel Bahçelievler ADEM merkezinde çalışacak olup, merkezin temizlik iş ve işlemlerinden sorumlu olacak. Ayrıca Vakıf Mütevelli heyetinin ve Vakıf müdürünün vereceği işleri yerine getirecektir.

 

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

       1. Türkiye Cumhuriyeti kimlik belgesinin önlü arkalı fotokopisi,

       2. Anne, baba,  kardeş, eş ve çocukları gösteren vukuatlı nüfus kayıt örneği, (E-Devlet veya nüfus

           müdürlüklerinden alınacaktır)

       3.  Yerleşim yeri belgesi, (E-Devlet veya nüfus müdürlüklerinden alınacaktır)

  4.  Adli sicil belgesi,

       5.  Lise mezuniyet belgesinin aslı veya E-devlet çıktısı

       6.  Son altı ay içerisinde çekilmiş iki adet vesikalık fotoğraf,

       7.  Sağlık kurulu raporu, (İşe yerleştirilmesine karar verilen adaylardan işe başlamadan önce   istenecektir)

       8.  Varsa İş Deneyim belgesi

(Bütün evrakların aslı kontrol edilecektir.)

 

BAŞVURU VE DEĞERLENDİRME

Başvuru evrakları şahsen veya noter onaylı vekâlet verilen kişi tarafından Bahçelievler Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına 02/06/2023 günü saat 17:00’e kadar  elden teslim edilecektir. Bu tarihten sonra ya da eksik belge ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.

 

Mülakat tarihi, mülakat listesi ve işe yerleştirme sonuçları Bahçelievler Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı ilan panosu ile Bahçelievler Kaymakamlığı web sitesinde ilan edilecektir olup, e-mail veya sms yoluyla bildirim yapılmayacaktır.   Belirtilen şartlara uymayan başvurular kesinlikle dikkate alınmayacaktır.

 

Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı , personel alım sürecinin her aşamasında personel alımını iptal edebilir.

 


 
                        EĞİTİCİ personel alımı ilanını indirmek için lütfen TIKLAYINIZ.
                        KOORDİNATÖR personel alımı ilanını indirmek için lütfen TIKLAYINIZ.
                        TEMİZLİK GÖREVLİSİ personel alımı ilanını indirmek için lütfen TIKLAYINIZ.
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Atatürk Köşesi
  • İstanbul Valiliği
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat
Şirinevler Mahallesi Barbaros Caddesi No:11/3 Bahçelievler Hükümet Konağı Bahçelievler / İSTANBUL
0 (212) 442 15 17
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız